poniedziałek, 18 czerwca 2012

MARZENIA SIE SPELNIAJA

Oto ja jakies nascie lat temu



Dzisiaj mija dokladnie miesiac kiedy to spelnilo sie moje marzenie !!!
Chatka, ponad 100- letnia , po moich pradziadkach , wybudowana posrod polskich
wsi i łąk  jest moja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dzis bidulka stoi od lat opuszczona i zaniedbana .
A ja postanowilam ja odrestaurowac , odnowic , wyremontowac.
I to jak najszybciej, jeszcze w tym roku .
Wariatka ze mnie? Moze tak , moze nie . Niewiem , ale mam przeczucie co do kolejnego
marzenia . Napewno tu zamieszkam ! No i portret pradziadkow (o ktorym wczesniej pisalam )
wroci jednak na swoje miejsce.!


Moja łączka i moj tyci , tyci lasek. Koniki sa od sasiadow , ale widok piekny.
Trzymajcie kciuki za remont chatenki-babulenki.
Pozdrawiam wszystkich
GRACIARKA

6 komentarzy:

  1. No... Trzymam kciuki i czekam na relacje z prac remontowych!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam :)))i juz jestem ciekawa efektu końcowego:)))
    ps.zlikwiduj weryfikacje słowna...jest koszmarna:)))plisss:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim byśmy byli bez tych naszych wariackich marzeń.Realizuj swoje ja również trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) aby nie zabrakło Ci sił, zapału no i pieniędzy, bo nie są one najważniejsze , ale bez nich jest ciężko cokolwiek wyremontować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne marzenie, naprawdę podziwiam i zazdroszczę. Sama chętnie bym się na coś takiego zdecydowała. Coś pięknego.

    Pozdrawiam, pit-37

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak remont...minęło trochę czasu od w/w wpisu, ciekawa jestem jak realizacja marzeń ?

    OdpowiedzUsuń